Lepas

Wednesday, September 22, 2004
aku disadarkan angin

ketika hembusannya

menerpaku



aku dibangunkan mentari

saat hangat sinarnya

menyapu wajahku



aku dihentakan oleh hujan

kala tetesannya

berjatuhan

memaksaku tuk bangkit

dan mencari peneduhku



aku masih dilelahkan waktu

masih dilemahkan yang lalu



biarkan...untuk sesaat aku layu

dan waktu kan berlalu

melepas pedihku





---------september 2004---------











Lepas Reviewed by NajlA On Wednesday, September 22, 2004, at 2:07 PM Rating: 5
Saat ini kamu sedang membaca artikel "Lepas" by NajLa pada hari Wednesday, September 22, 2004 waktu 2:07 PM, dalam kategori . Kamu boleh menyebarluaskan artikel Lepas ini dengan menyertakan link sumber dari blog ini. Mudah-mudahan Artikel Mengenai Lepas yang ada di blog pom-ponkini bisa bermanfaat bagi semuanya.

No comments: