Aku, Hati dan Cinta

Wednesday, April 6, 2005
Aku, Hati dan Cinta

Aku di tepi pantai. Termangu dalam keperihan. Airmataku t'lah kering.
Ku tatap matari yang semakin turun
bak sedang menertawaiku ... atau
turut merasakan kepedihanku ... aku tak tahu
yang ku tahu, ia sedang menatapku lekat
walau ku tak tahu makna yang ada.

Aku terpuruk dalam dilema. Diriku tiada daya. Jiwaku berairmata.
Ku tinggalkan senja yang menggelap
ku masuki heningnya malam dalam diam
ku berharap menyambut matari pagi dengan senyum
agar ceriaku dapat kembali menwarnai hariku.


Hati yang berduka. Jiwa yang merana. Ada cinta yang menyelimuti.
Aku terharu ... aku berbahagia ...
tak terasa airmata t'lah membasahi pipi
aku masih terharu dalam kebahagiaan
namun cinta itu tak dapat ku terima
hatiku, jiwaku hanya mencintainya.

Aku, Hati dan Cinta Reviewed by NajlA On Wednesday, April 6, 2005, at 11:18 AM Rating: 5
Saat ini kamu sedang membaca artikel "Aku, Hati dan Cinta" by NajLa pada hari Wednesday, April 6, 2005 waktu 11:18 AM, dalam kategori . Kamu boleh menyebarluaskan artikel Aku, Hati dan Cinta ini dengan menyertakan link sumber dari blog ini. Mudah-mudahan Artikel Mengenai Aku, Hati dan Cinta yang ada di blog pom-ponkini bisa bermanfaat bagi semuanya.

No comments: