Masa ku adalah asa

Monday, October 30, 2006
Masa ku adalah asa

ku lihat di punggung waktu awan hitam tutupi masa ku

di antara kerlip gemerlap sang masa lalu.. yang pahit

aku terus berjalan tanpa ku sapa masa pahit ku.

aku menatap di depan mataku langit begitu cerah

menyambut manis nya masa..

dengan tawarkan damai dan kemakmuran ..

ya..aku tahu itu belum pasti .....

dengan roti dan air akan ku jelajahi masa itu dengan asa..

dan tinggalkan masa lalu menyambut masa dg masa dan asa..

aku adalah mahluk berjalan dg akal..

dan aku adlah mahluk yg berjalan dg asa..

semua tercipta dg asa dan usaha..

masa ku kan ku ganti dg masa yg penuh asa

selamat tinggal masa hitam ...tetaplah kau di sana tanpa harus kejar aku dimasa penuh asa

realita asa hamparan masa dg permadani berlian di masa penuh dg asa

Masa ku adalah asa Reviewed by NajlA On Monday, October 30, 2006, at 12:32 PM Rating: 5
Saat ini kamu sedang membaca artikel "Masa ku adalah asa" by NajLa pada hari Monday, October 30, 2006 waktu 12:32 PM, dalam kategori . Kamu boleh menyebarluaskan artikel Masa ku adalah asa ini dengan menyertakan link sumber dari blog ini. Mudah-mudahan Artikel Mengenai Masa ku adalah asa yang ada di blog pom-ponkini bisa bermanfaat bagi semuanya.

No comments: